The Strokes - Haarmasker - RETRO

Product gebruikt en wil je anderen laten weten hoe het ruikt en wat het doet? Dit is de plaats!

Moderators: Sunny Hunny, Natasja, eLPee1982, Blossom, Sarakim, Sweetie Pie

The Strokes - Haarmasker - RETRO

Berichtdoor Leinaah » 04 jan 2007, 21:26

Afbeelding

The Strokes haarmasker is eigenlijk de perfecte aanvulling op Cynthia Sylvia Stout shampoo. Het Ierse Stout bier maakt je krullen gladder en laten pluis verdwijnen. Een mix van rozemarijn, citroengras, tijm en mint houden je hoofdhuid gezond. Deze ingredienten zorgen ook nog eens voor bergen glans. Olijfolie maakt je haar sterker en flexibeler en cognacolie geeft een levendige geur. Resultaat: aaibaar haar.

Ik heb m net gebruikt... ik heb begrepen dat t op droog haar moet, wat misschien wat duidelijker op de verpakking mag staan, en ik heb het een half uurtje laten intrekken, heeerlijk... de geur is niet helemaal mijn ding, maar mn haar wordt er zacht van en makkelijk doorkambaar... :D:D yay!
ik zal nog verslag doen als mn haar droog is, kijken of t minder pluist!!
Leinaah
Very Berry

Berichtdoor Smoker » 04 jan 2007, 21:39

Bij mij werkt ie niet :( Me haar werd onhandelbaar en pluizig..
Smoker
Godiva

Berichtdoor liesje » 05 jan 2007, 13:41

bij mij werkt ie half, mn haren worden wel zachter enzo maar ze blijven een beetje pluizig... en die pot heb ik na 3x gebruiken op en dat vind ik een beetje zonde tbh
liesje
The Big Calm

Berichtdoor Nadine » 05 jan 2007, 18:56

Na 3x op? Ik heb heel lang en dik haar maar doe er toch echt langer mee.
Ik vind de geur heerlijk. Ruikt naar stoeien in de hooiberg.
De werking vind ik ook prettig maar helaas ook dit stript de verf uit mijn haar dus ik gebruik het niet meer.
Nadine
Emperor of Ice Cream

Berichtdoor Leinaah » 06 jan 2007, 12:58

Ik vind m heerlij, en hij werkt voor mij!
Leinaah
Very Berry

Berichtdoor Frime » 23 jan 2007, 20:23

ik had gehoord dat er cognac en bier inzit. Betekend dit dattie ruikt richting Randy/Cythia Sylvia?
Frime
Lush Life

Berichtdoor liesje » 24 jan 2007, 02:37

Frime schreef:ik had gehoord dat er cognac en bier inzit. Betekend dit dattie ruikt richting Randy/Cythia Sylvia?

jup hij ruikt echt naar CSS maar dan iets sterker, echt heerlijk
liesje
The Big Calm

Berichtdoor alettaH » 08 maart 2007, 14:27

Ik heb pluizig haar en deze is me aanbevolen, alleen ik zag niet het verwachtte resultaat na het wassen. Pluis is wel minder maar mijn haar wordt er zwaar en ook een beetje vettig van. Misschien volgende keer veel langer uitspoelen?!
alettaH
Lush Life

Berichtdoor _Natasja » 08 maart 2007, 15:41

The Strokes ruikt heerlijk en werkt ook wel redelijk goed vind ik hoor. :)
_Natasja
Gorgeous

Berichtdoor alettaH » 15 maart 2007, 11:30

Nee, ik ben niet om. Mijn haar is erg dik en vol en wordt te zwaar van The Strokes. Ik heb het wel op een vriendin gesmeerd (in dr haar dan) die fijn en pluizig haar heeft en het resultaat was verbluffend! Die vriendin vond de citrusgeur wat te sterk.
alettaH
Lush Life

Berichtdoor Sushi<3 » 14 mei 2007, 07:29

Ik heb m nu in mn haar een hoop op nice & shiny haar staks, maar ik word wel een beetje bang aangezien ik hier net las dat ie verf stript (ik heb namelijk gisteravond mn haar weer bijgeverfd en vanavond een sollicitatiegesprek :? )

Ik laat weten hoe het gegaan is, haha
Sushi<3
Lush Life

Berichtdoor Leinaah » 14 mei 2007, 08:37

Wat ik alleen niet zo fijn vind is dat de geur na 1 keer gebruiken 3 wassingen meegaat!

nu ben ik GODIVA :D!!
Leinaah
Very Berry

Berichtdoor Sushi<3 » 14 mei 2007, 09:31

Leinaah schreef:Wat ik alleen niet zo fijn vind is dat de geur na 1 keer gebruiken 3 wassingen meegaat!

nu ben ik GODIVA :D!!

De geur blijft inderdaad heel lang hangen!

Hij heeft bij mij geloof ik niet echt gestript, bij het uitspoelen (iets van 15min erin laten zitten) gaf het wel een beetje bruinig water, maar the strokes is zelf natuurlijk ook niet spierwit.. Daarna New, CSS en Retread gebruikt en mn haar is nu lekker zacht en glanzend! Helaas ook een beetje vettig hier en daar, maar ik heb er toen het half-droog was wat Palmer's spul ingedaan.. iets te enthousiast misschien :roll:
Sushi<3
Lush Life

Berichtdoor Pluis » 08 jul 2007, 14:19

Mijn haar ruikt heerlijk na gebruik hier van en is goed doorkambaar en voelt ook wel zacht aan maar dat heb ik bij alle haarmaskers (zelfde idee als mijn hoofd volsmeren met conditioner en dit er een half uur in laten zitten). Na op het opdrogen van mijn haar voelt mijn haar na maskers vaak vrij zwaar en vet, maar bij deze voelt het wel fijn aan al is mijn haar wel vrij pluizig maar dit heb ik bij meer maskers.
Laatst bijgewerkt door Pluis op 08 jul 2007, 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Pluis
Gorgeous

Berichtdoor Jill_Hill » 08 jul 2007, 15:10

Een van mijn favoriete Lush-producten. Ik gebruik 'm zo een keer in de 3/4 weken op droog haar terwijl ik in bad zit/lig, dus dan trekt 'ie een half uur in, ongeveer. Dan goed uitspoelen en mijn haar wassen met CSS en Veganese als conditioner.
Man, man, wat ziet mijn haar er daarna goed uit! Ik heb heel droog, dik haar met een sterke krul. Nou ja, krul, eigenlijk bijna kroes. Behalve als ik The Stokes heb gebruikt dan zijn het weer echte krullen.
En de geur is zalig! Nog dagen nadat ik The Strokes gebruikt heb zegt mijn vriend: 'Oh, nu ruik je lekker, wat heb je op?' :? :lol:
Jill_Hill
Sultana Of Soap

Volgende

Keer terug naar Lush Productreviews