door Lette » 06 maart 2010, 19:52
Heb deze crème gisteren gekocht in Den Bosch. Dream Cream is al jaren mijn vaste bodylotion en die is heerlijk voor mijn huid, maar wat ik over deze crème had gehoord sprak mij erg aan, dus maar eens gaan ruiken in de winkel.
Ik was meteen weg van de geur. Had gelezen dat iemand hem poederachtig noemde en dat klopt helemaal. Het is inderdaad belangrijk om hem even op je huid te proberen, want hij ruikt bij iedereen anders. Bij mij is hij warm en vanille-achtig, maar heeft de geur ook dat luxe poederachtige, moeilijk te omschrijven...
Groot voordeel is dat de geur lang (maar subtiel!) blijft hangen. Qua verzorging voelt de crème net zo goed op mijn huid als Dream Cream, zelfs nog iets beter. Ik heb een droge huid, dus een rijke creme heb ik wel nodig. Meteen na het opbrengen voelde mijn huid heerlijk, mijn hele lichaam voelde goed eigenlijk, een "warm" en "verzorgd" gevoel....De huid op mijn onderbenen was vaak na het smeren met Dream Cream toch nog wat droog, maar met Crème Anglaise niet meer, heerlijk zacht!
Kortom: als de geur je aanspreekt, is dit een prima crème die een zeer luxe gevoel geeft....helaas vertaalt die luxe zich ook in de prijs, die toch wel een stuk hoger ligt dan bij de andere Lush producten. Maar goed, de crème is het wel waard!