Crème Anglaise

Product gebruikt en wil je anderen laten weten hoe het ruikt en wat het doet? Dit is de plaats!

Moderators: Sunny Hunny, Firenze, Sweetie Pie, Sarakim, Blue Skies

Re: Crème Anglaise

Berichtdoor loveinthemilkyway » 04 maart 2010, 23:30

Okee, ik heb van een lieve Haarlemse lushie een enorme proef CA gekregen en ik ruik nu toch echt meeer honing.
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van de geur moet vinden..Het is echt een aparte geur vind ik
Hij smeert wel lekker, is lekker stevig en vochtinbrengend..

Ik denk dat ik deze ooit nog wel eens ga kopen, als ik wat meer andere lotions op heb gemaakt ofzo
loveinthemilkyway
Ooh La La

Berichtdoor Lette » 06 maart 2010, 19:52

Heb deze crème gisteren gekocht in Den Bosch. Dream Cream is al jaren mijn vaste bodylotion en die is heerlijk voor mijn huid, maar wat ik over deze crème had gehoord sprak mij erg aan, dus maar eens gaan ruiken in de winkel.

Ik was meteen weg van de geur. Had gelezen dat iemand hem poederachtig noemde en dat klopt helemaal. Het is inderdaad belangrijk om hem even op je huid te proberen, want hij ruikt bij iedereen anders. Bij mij is hij warm en vanille-achtig, maar heeft de geur ook dat luxe poederachtige, moeilijk te omschrijven...

Groot voordeel is dat de geur lang (maar subtiel!) blijft hangen. Qua verzorging voelt de crème net zo goed op mijn huid als Dream Cream, zelfs nog iets beter. Ik heb een droge huid, dus een rijke creme heb ik wel nodig. Meteen na het opbrengen voelde mijn huid heerlijk, mijn hele lichaam voelde goed eigenlijk, een "warm" en "verzorgd" gevoel....De huid op mijn onderbenen was vaak na het smeren met Dream Cream toch nog wat droog, maar met Crème Anglaise niet meer, heerlijk zacht!

Kortom: als de geur je aanspreekt, is dit een prima crème die een zeer luxe gevoel geeft....helaas vertaalt die luxe zich ook in de prijs, die toch wel een stuk hoger ligt dan bij de andere Lush producten. Maar goed, de crème is het wel waard!
Lette
Rockstar

Berichtdoor Red Angel » 11 maart 2010, 21:49

Ik heb hier gisteren een proef van gekregen.
Ik vind hem echt super lekker.
Je huid word er zacht van en de geur is hemels en blijft erg lang hangen.
Deze ga ik zeker kopen!
Red Angel
Lush Life

Berichtdoor Marit » 11 maart 2010, 21:55

Marit schreef:Wat een héérlijke geur!

Deze komt zeker in mijn stash :D
(Maar dan zeer waarschijnlijk wel vanuit de UK 8) )

En vandaag al binnengekregen (vanuit de UK 8) ), zóóóó lekker!
Ik ga mij morgen van top tot teen helemaal insmeren :lol:
Marit
Big

Berichtdoor Freya778 » 11 maart 2010, 23:58

Ik heb mij vandaag en gisteren compleet hiermee ingesmeerd, heerlijk :mrgreen: !!!
Ik vind deze body lotion heel erg naar honing ruiken.
Deze ruikt naar Be Never Too Busy Too Be Beautiful Shower Gel + wat vanille.
En laat de B Never SG nou net mijn favoriet zijn :wink: .
Freya778
The Big Calm

Berichtdoor NarcotiK » 12 maart 2010, 12:13

de creme anglaise is ook uitstekend als gezichtscreme. Hij is zacht en trekt supersnel in. De lushies in maastricht en ikzelf ook hebben deze een langere tijd op het gezicht geprobeerd en hij bevalt uitstekend. Lush maastricht prijst deze creme dus ook zonder meer aan als gezichtscreme. 45 euro voor een grote pot Creme Anglaise (gezichtscreme EN bodylotion) is dan geen slechte deal ;)
NarcotiK
Lush Life

Berichtdoor Smiek » 12 maart 2010, 12:16

Ik vind 'm absoluut niet fijn als gezichtscreme, veeeeeeel te geparfumeerd en erg plakkerig.. Bovendien heeft ons gezicht iets anders nodig dan de rest van je lichaam.. Ik zou dat dus ook absoluut niet aanbevelen, helemaal niet als je een huid met specifieke "problemen" hebt.

btw.. Dit staat al eens eerder in dit topic ;)
Smiek
Demon in the Dark

Berichtdoor NarcotiK » 12 maart 2010, 14:03

hmm vreemd. Mijn vriendin heeft ook wat gezichts"problemen" en zij zegt juist dat de CA toch erg zacht is en goed voor haar gezicht. Ze gebruikt overigens normaliter de skin shangrila, maar die prikt haar soms als ze wat uitslag heeft en de CA dus helemaal niet. Ik denk dat het ieder voor zich is.
In ieder geval raad ik dan, wanneer je twijfelt of je em voor je gezicht kunt gebruiken, toch even naar de lush winkel om advies te vragen.
NarcotiK
Lush Life

Berichtdoor MissMass » 12 maart 2010, 14:28

Zoiezo vind ik het spulletje al helemaal niet lekker ruiken, laat staan dat je het dan ook nog eens op je gezicht smeert... is toch veel te geparfumeert? Dat kan er nooit goed voor zijn lijkt me. Kijk dat je DreamCream op je gezicht gebruikt, daar kan ik best inkomen, maar dit lijkt me echt de bedoeling niet.
MissMass
Gorgeous

Berichtdoor Freya778 » 12 maart 2010, 15:35

Ik denk dat het best een goede creme zou kunnen zijn voor de droge gezichtshuid.
Er zitten geloof ik namelijk geen rare ingredienten in, maar wel goed voedende ingredienten.
Freya778
The Big Calm

Berichtdoor NarcotiK » 13 maart 2010, 12:45

MissMass schreef:Zoiezo vind ik het spulletje al helemaal niet lekker ruiken, laat staan dat je het dan ook nog eens op je gezicht smeert... is toch veel te geparfumeert? Dat kan er nooit goed voor zijn lijkt me. Kijk dat je DreamCream op je gezicht gebruikt, daar kan ik best inkomen, maar dit lijkt me echt de bedoeling niet.

Dat je em niet lekker vind ruiken, ale :) MIjn vriendin (lushie in maastricht) heeft een droge gevoelige huid en heeft wel eens last van wat uitslag. Hitte-uitslag, stress-uitslag en dan krijgt ze van die rode vlekken in het gezicht. Zij heeft de creme anglaise daarop gebruikt en ze vond em fijn dus. Maar ja, elk huidtype is anders. Wanneer je een overgevoeligheid voor het een of ander hebt, kan het niet goed zijn nee.
Als je er echt aan twijfelt, ookal zeggen Lushies dat het wel goed is, kun je het beste eventjes langsgaan bij een lushwinkel en om gedetailleerde uitleg vragen waarom.
NarcotiK
Lush Life

Berichtdoor catheryne » 14 maart 2010, 00:48

NarcotiK schreef:
MissMass schreef:Zoiezo vind ik het spulletje al helemaal niet lekker ruiken, laat staan dat je het dan ook nog eens op je gezicht smeert... is toch veel te geparfumeert? Dat kan er nooit goed voor zijn lijkt me. Kijk dat je DreamCream op je gezicht gebruikt, daar kan ik best inkomen, maar dit lijkt me echt de bedoeling niet.

Dat je em niet lekker vind ruiken, ale :) MIjn vriendin (lushie in maastricht) heeft een droge gevoelige huid en heeft wel eens last van wat uitslag. Hitte-uitslag, stress-uitslag en dan krijgt ze van die rode vlekken in het gezicht. Zij heeft de creme anglaise daarop gebruikt en ze vond em fijn dus. Maar ja, elk huidtype is anders. Wanneer je een overgevoeligheid voor het een of ander hebt, kan het niet goed zijn nee.
Als je er echt aan twijfelt, ookal zeggen Lushies dat het wel goed is, kun je het beste eventjes langsgaan bij een lushwinkel en om gedetailleerde uitleg vragen waarom.

Ik gebruik creme anglaise nu al een poosje en idd goed te gebruiken als gezichtscreme,voor mij dan,MissMass misschien had je een verkeerde batch,
zal je een verse sturen :) :wink:
catheryne
Godiva

Berichtdoor molly » 26 maart 2010, 19:41

Ik heb een proefje gekregen uit de UK,maar ik ruik er geen honing in.... Vind het een kamilletoon hebben. Ons mam vond het een tabaklucht.
Merk dat ik hem graag lekker wil vinden ruiken. Omdat hij zo exlusief is en bijzonder. Maar nee, of ik moet een foute proef hebben of hij is gewoon zo. Heb hem in combinatie met een proef turkisch delight geprobeerd, maar nee, het is het niet.
molly
Gorgeous

Berichtdoor molly » 26 maart 2010, 20:00

Zie als reacties bij de Uk site dat hij zoet ruikt. De mijne ruikt alles behalve zoet.
molly
Gorgeous

Berichtdoor annemieke73 » 26 maart 2010, 20:50

molly schreef:Ik heb een proefje gekregen uit de UK,maar ik ruik er geen honing in.... Vind het een kamilletoon hebben. Ons mam vond het een tabaklucht.
Merk dat ik hem graag lekker wil vinden ruiken. Omdat hij zo exlusief is en bijzonder. Maar nee, of ik moet een foute proef hebben of hij is gewoon zo. Heb hem in combinatie met een proef turkisch delight geprobeerd, maar nee, het is het niet.

van die gele pijptabak inderdaad! :o nou je het zegt!
ik heb hem een tijd op mijn gezicht gesmeerd, maar....mijn gezicht is elke ochtend weer droog en trekkerig, dus niet echt voedend genoeg daarvoor.
annemieke73
Ultimate Shine

VorigeVolgende

Keer terug naar Lush Productreviews