Moonalisa: magische parfum en lichaamsverzorging

Enthousiast over producten van andere merken? Of juist niet? Deel het met iedereen!

Moderators: Sunny Hunny, Natasja, eLPee1982, Blossom, Sarakim, Sweetie Pie

Re: Moonalisa: magische parfum en lichaamsverzorging

Berichtdoor Johanneke » 02 feb 2013, 08:46

Moona is hartstikke lief dat ze dat combineren wil doen... Maar denk hetzelfde als Sassysuzie en Natas. Heb weinig vertrouwen in het goed verlopen van een GO bij Moona. En volgens mij zit ik ook altijd al aan een medium flatrate bestelling.
Johanneke
Godiva

Berichtdoor SassySuzie » 03 feb 2013, 20:23

Hey Guys~ Ginger is packing the last the singles right now , then Kath and I will get them back and finish them off for drop off. Then onto the doubles which are relatively small in number. And Triples and up are only twenty in number this time. So its just about a done deal! ~ we went from a two + month packing time to a little over two weeks, so needless to say I am VERY happy with Ginger and Kathleen and my husband! It seems Kathleen was the missing variable in the equation in the shipping process :) Together we have a great system now!! So hooray!

The singles I have been refunding any shipping left over right away since is an obvious thing, but the doubles and up I will refund extra shipping this week when I get a chance to look over the spreadsheet and do them, I will NOT do the same lame thing I did last time~ promise!!! So I can get the Winter ones out to you right away this week!!

I want to list the Halloween and Valentines separate from the Spring/ Easter/Ostara items because they are shipping right away. But I do not want to interfere with the game here in the states tonight-- unless you guys do not care about that- so let me know!
Because we could do it tomorrow morning instead, but we need to get a move on so we can ship out the Valentines stuff pronto! ~~~** and note about this, I know some of you will NOT want me to ship right away ,

>>>>So if you DO NOT WANT YOUR BOX SHIPPED RIGHT AWAY from the Valentines / Halloween left over listings>>> Then please, please write in the note to seller box on Paypal, because then not only I will see it, Ginger and Kath will also see the notes, so we will know to wait and combine it. You can still email me directly but only I see that, and now, many times I am not even part of the shipping process anymore.<<<<

And thinking I should list the Spring/ Easter/Ostara and candles this Tuesday or Wednesday and possible a weekend date as well for a second chance listing.

Ok~ I will be running in and out all day, so I will check back again soon! ~moo
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor Charissa1404 » 03 feb 2013, 20:50

:bounce:
Charissa1404
Ooh La La

Berichtdoor SassySuzie » 03 feb 2013, 21:28

Ok tonight it is ~BUT for ONLY the Valentines and Halloween leftovers, because I want to keep them separate from the longer TAT Spring and candles , so we can ship them by the end of this week so they can make it to you Domestically by Valentines Day! Is 6:30 PST time ok?
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor Charlene » 03 feb 2013, 22:05

Dat is over 5 en een halfuur toch?

Juist nu ik vroeg uit bed moet morgen :(
Maar mijn doos is nog niet verzonden, dus ik ga toch nog wat kopen om hem te vullen! :D Wil ook nog wat van Spring, maar jammer dat het dan weer zo lang duurt voor ik mijn doos heb.. Geen idee wat de TAT daarvan zal zijn.
En dan in april met ze Summer weer conditioners inslaan :D
En heb van iemand nog wat Moona overgekocht, zepen, winter rich cream, 4in1's en scrub :)
Charlene
Godiva

Berichtdoor Charlene » 04 feb 2013, 12:23

Niemand die besteld heeft?? :mrgreen:

Ik wacht nog even af of het in mijn doos erbij past, anders moeten er misschien één of twee dingen uit..
Maar zo even uit mijn hoofd; Winter, Halloween leftovers en Valentine:
8 conditioners, 6 detanglers, 4 potion lotions, 3 lipbalms, 1 tart, 1 winter rich cream en 3 4in1's. Dat was het denk ik :blackeye:
Spring sla ik over, en duim dat er leftovers komen tegen de tijd van de Summer sale :drunken:
En dan koop ik nog van iemand over als het goed is; 2 zepen, 2 4in1's, cloven cotton candy scrub en winter rich cream.
Moet voortaan maar 5x per dag gaan douchen :blackeye: Conditioners en detanglers zijn trouwens zo op hoor, red ik het hopelijk net mee tot ik de Summer sale ontvang, zal een beetje zuinig moeten doen.
Charlene
Godiva

Berichtdoor SassySuzie » 04 feb 2013, 17:43

Ik heb een mini bestelling gedaan. Ik heb precies wat ik wilde hebben.

- Queen & King of Hearts Tarts! - Frangelico and Strawberry Jam Biscuits
- Queen & King of Hearts Tarts! - Caramelized Orange Custard
- Valentine's Day Lip Butter <3 - Sweet Kissed Clove

De cart houdt je producten trouwens niet meer 30 minuten vast, het schijnt te zijn bijgesteld door Big Cartel naar ongeveer 10 minuutjes. Niet zo fijn dus.
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor Charissa1404 » 04 feb 2013, 18:52

ik ga voor de bestelling die dinsdag of woensdag online komt :)
Charissa1404
Ooh La La

Berichtdoor SassySuzie » 06 feb 2013, 18:51

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toner, Soy Tart, Vanilla & Cardamon pefume oil in doosje, Scorned zeepje en Egyptian Royal Jelly in een fluwelen zakje.
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor Natasja » 06 feb 2013, 18:54

:drunken:

Dat ziet er weer geweldig uit Sassy!
Natasja
Ultimate Shine

Berichtdoor Moonsel » 06 feb 2013, 18:57

Ziet er heerlijk uit! :drunken:
Moonsel
Godiva

Berichtdoor Inge » 06 feb 2013, 19:18

ziet er zeker heerlijk uit, maar uit nieuwsgierigheid wat kost dit pakketje nu inclussief alle verzend en douanekosten?
Inge
Gorgeous

Berichtdoor Dalmi » 06 feb 2013, 19:20

Oh.......... jummie zeg!!! Wat ziet dat zeepje er geweldig uit!

Hoe vind jij de toner van Moona Sassy? Is dit de 1e keer dat je die hebt? Of is het een blijvertje voor jou?
Dalmi
Big

Berichtdoor ManYie » 06 feb 2013, 19:22

Ziet er heerlijk uit.
ManYie
Reincarnate

Berichtdoor SassySuzie » 06 feb 2013, 19:23

Inge schreef:ziet er zeker heerlijk uit, maar uit nieuwsgierigheid wat kost dit pakketje nu inclussief alle verzend en douanekosten?

Subtotaal producten: $37,06 USD
Verzending: $10,50 USD
Totaal: $47,56 USD = €37,74 EUR

Ik had geen douanekosten en extra verzendkosten mocht ik niet betalen van Moona omdat ze het een dag na de price hike had verstuurd ipv ervoor. Ik heb haar verteld dat ik dat onzin vind en dat ik het gewoon wil betalen, maar ze vertelt niet hoeveel het heeft gekost en ik kan het nergens op het pakje vinden.

Dalmi schreef:Hoe vind jij de toner van Moona Sassy? Is dit de 1e keer dat je die hebt? Of is het een blijvertje voor jou?

Dit is mijn eerste keer dus ik ben ook erg benieuwd.
SassySuzie
Ultimate Shine

VorigeVolgende

Keer terug naar Dat is anders!!