Cocoa Pink

Enthousiast over producten van andere merken? Of juist niet? Deel het met iedereen!

Moderators: Sunny Hunny, Natasja, eLPee1982, Blossom, Sarakim, Sweetie Pie

Re: Cocoa Pink

Berichtdoor PeaceLoveBeauty » 02 jan 2013, 20:48

Die leek mij noujuist weer helemaal niks :lol: op de naam na
PeaceLoveBeauty
The Big Calm

Berichtdoor Dalmi » 02 jan 2013, 22:20

:mrgreen: Geweldig hoe smaken verschillen!
Dalmi
Big

Berichtdoor Tulpje » 03 jan 2013, 00:19

Ik heb nogal veel ' on my plate' op dit moment, dus sorry voor het late reageren etc.. Normaal gesproken krijgt iedereen ook netjes een PB'tje dat het er is, ipv hier in het topic.

Anyway, dat snuffelen had ik al gedaan hoor, PLB! :oops: Het enige wat ik nooit doe, is zegels/verpakkingen verbreken van spullen. Maar als het open kan, dan ga ik uiteraard even snuffelen! :D Wil jij de coco mango body butter? Dan krijgt Dalmi haar vampierige spullie. Ze zijn beide lekker, maar heel anders..

Nou de Tiare flowers deo vind ik wel aardig, maar de Fresh Linen niet. Heb hem maar even op mijn onderarm gedaan om te kijken hoe die daar geurt, maar nee.. Helaas vind ik het niet lekker. Dus mocht iemand hem willen overnemen, PB me!
Tulpje
Demon in the Dark

Berichtdoor PeaceLoveBeauty » 08 jan 2013, 20:25

Ooooh ik heb het vandaag binnen gehad, MY GOD! :drunken:
Black Widow ruikt echt naar Nag Champa als het opsmeert, en Enchanted is zoo heeeerlijk! En nu loop ik met een snor van haar (van mijn hoofd) onder mijn neus 8)
De Sweet Dreams Linnen Spray ruikt ook ├ęcht amazing! Ik weet alleen niet zo goed wat ik van Moonlight Tiare vind eigenlijk, vind hem niet geweldig
PeaceLoveBeauty
The Big Calm

Berichtdoor Nucstar » 08 jan 2013, 21:27

Ik heb ook de Linen Spray in Sweet Dreams. Ik vind hem lekker, maar veeel zoeter dan ik had gedacht. Doet me echt denken aan suikerhartjes. Dan spuit ik het op mijn kussen en denk ik 'meh' maar blijf toch snuffelen...
Heb een conditioner in Kana besteld en die geur vind ik echt niet lekker, die ga ik niet eens proberen.
Nucstar
Very Berry

Berichtdoor SassySuzie » 18 jan 2013, 17:37

CocoaPink's 2nd Annual You Pick Event Now through Sunday 1/20/13 at 10pm eastern standard time

After receiving countless emails from our customers, CocoaPink has decided to yet again open up the scent list for your chance to order any scent you want from our Black Friday scent list excluding Solid Junkets, Luxurious Bath Salts, UnderArm Candy deodorant, facial products and Meows, which will not be available in custom scents. And also allow you the opportunity to request custom blends. So if you received something during our Black Friday sale that you just have to have more of, now is your chance. If you do order a custom blend, order unscented then put the combo you wish us to make in the notes section such as 10% blueberry, 90% Vanilla Bean Noel, for a Blueberry Noel scent. Don't worry about being exact; we just need an idea of what you would like it to smell like. We will adjust it as needed for the best possible scent combo. If you order a scent for your combo that is not on our scent list, please be aware that we might be contacting you if we do not have that particular scent. Also, some scents we have multiples of from different manufactures, if you want a note like in a similar blend, be sure to list that as well so we will know exactly what you would like.

Now for the not so good news... As I am sure some of you are aware, the USPS has decided to go up on their rates yet again! This change is going in to place on January 27, 2013. That gives us one week to get your items made a mailed out before the new rates are applied. Depending on the number of orders we receive we may have to up our rates before the sale ends. Our international customers are the worse hit on this increase and their increases are substantial. I hate to have to increase shipping mid-sale, but we can only process so many orders in one week. If we get an order out before the shipping increase and we increased the shipping, we will of course refund any overages. The new rates are located at the top right of this newsletter.

There is no discount with this event, just an opportunity to stock up on some custom blends. Turn around time will vary depending on the number of orders that are received and that number will be updated on the left hand side of the website's main page as the event progresses.

Sincerely,

Beverly Crane

CocoaPink

En jezus...24$ voor een small flat rate box/envelope?? :shock: :evil:

International Priority Small box & envelope - $23.95

International Priority Medium - $ 59.95
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor Dalmi » 18 jan 2013, 17:38

Ja ik zag het ook al Suzie! Not funny!
Dalmi
Big

Berichtdoor SassySuzie » 18 jan 2013, 17:40

Stellen idioten bij USPS :cussing:
SassySuzie
Ultimate Shine

Berichtdoor LisaT » 18 jan 2013, 18:08

Wauw, dat is toch niet normaal meer? :shock: :shock:
Eerst was het toch de helft ofzo?
LisaT
Gorgeous

Berichtdoor Natasja » 18 jan 2013, 21:35

ZO, dat is een aardige prijsstijging! :shock: Nou vond ik die 13,95 dollar altijd best goedkoop, zeker als je het vergelijkt met verzending binnen Nederland, maar om het dan maar meteen bijna te verdubbelen... :roll:
Natasja
Ultimate Shine

Berichtdoor henriette » 18 jan 2013, 22:14

ik denk dat ik nog wat custom scented glissande en showerbutta in sla en dan is t klaar. Ruimt mooi op zo.
henriette
Ultimate Shine

Berichtdoor MurmeliDenHaag » 18 jan 2013, 23:43

Holy Guacamole!

me no likey!
Snel snowerbutters inslaan dus! dan kan ik weer een jaar vooruit met mijn CP voorraad want verder gebruik ik alleen de haarlak en de EwB en daar heb ik nog genoeg van :)
MurmeliDenHaag
Ultimate Shine

Berichtdoor MurmeliDenHaag » 19 jan 2013, 18:15

Ze is al overgestapt op de nieuwe shipping rates :(
MurmeliDenHaag
Ultimate Shine

Berichtdoor welles » 19 jan 2013, 19:27

Pfff...ik zag het ook.

Er moet wel iets heel fijns komen wil ik bestellen voor 24 $.
welles
Soft Coeur

Berichtdoor MurmeliDenHaag » 19 jan 2013, 19:30

Nou.... de showerbutters zijn wel heul fijn....
ik had maar bedacht om dan bijv met 3 personen zo'n medium box te bestellen, dan zijn de kosten pp 20 dollar. nog hoog, maar weer ietsje minder
MurmeliDenHaag
Ultimate Shine

VorigeVolgende

Keer terug naar Dat is anders!!